Dnes již téměř každá firma využívá sociální sítě jako další nástroj marketingu.
Většinou se jedná o profil na sociální síti Facebook, avšak na sociální síť Google+ se stále zapomíná. Proč tomu tak je? Důvodů pro to může být několik: menší počet lidí na sociální síti Google+, dodatečné finanční výdaje, ten kdo je na Google+ je i na Facebooku. Poslední výrok bude pravděpodobně ve většině případů pravdivý.
Jsou to ale důvody oprávněné, proč nevyužívat sociální síť Google?
To si nemyslím, pojďte se podívat na výhody sociální sítě Google+:
- Zásah cílové skupiny
- Rozšíření PPC reklam o sociální poznámky — zvýšení CTR — zlevnění CPC
- Propagování poslední příspěvku při vyhledávání brandu, zobrazuje se vpravo na stránce výsledků vyhledávání (SERP). Pro zobrazování příspěvků je potřeba mít silnou fanouškovskou základnu (více než 100 uživatelů).
- Souvisí s předchozím krokem. Nelze si nakoupit fanoušky! Je potřeba je získat kvalitním obsahem, to beru jako jednu z největších výhod.
Proč tedy nevyužít sociální sít Google+, když zlevňuje výdaje na PPC reklamu, zlepšuje výsledky vyhledávání (linkbuilding) a propaguje příspěvky na stránce výsledků?
Video: Branding Google+, PS: Pěkná hudba.
Více informací najdete na: Využívejte Google+