Sklik – pokročilé filtry

Tým Sklik se vytáhl a představil novinku v oblasti pokročilých filtrů, které mohou zrychlit každodenní práci PPC týmů i o desítky minut.

Pokročilé filtry nalezneme v záložkách Kampaně, Sestavy, Inzeráty, Umístění a Klíčová slova nad tabulkou s daty. 

Sklik - pokročilé filtry

Kde nalezneme pokročilé filtry?

To, v jaké se zrovna nacházíte v záložce, určuje nabídku podmínek, díky kterým lze filtr nastavit. Lze filtrovat na základě názvů, stavů, nastavení, statistik a vlastností. Tudíž je možné podívat se na kampaně s CTR větším než 5 %, pouze aktivní sestavy, nebo vybrané rozměry bannerů. Možností nastavení je tu ale rozhodně více.

Stisknutím tlačítka Filtr otevřete tabulku s nastavením filtru. Po jeho nastavení a podmínek můžete filtr ihned aplikovat, nebo uložit a aplikovat, což je z našeho pohledu ta lepší varianta, než abyste pokaždé filtry nastavovali znovu. Filtr lze uložit jen pro vybraný účet nebo pro všechny spravované účty.

Pokročilé filtry ještě nejsou finální. Sklik slibuje, že se v budoucnosti dočkáme i úpravy grafu v závislosti na nastavení filtru, přidání možnosti rychlého stažení dat z vytvořeného filtru či přidání dalších podmínek.

Další informace o této novince naleznete na blogu Sklik.

Aktualizováno 3.5.2016: Několikrát se nám stalo, že při snaze vyfiltrovat určité kampaně či kreativy dle názvu kampaně či reklamy se nepovedlo systému dle zadané části názvu, který obsahoval tzv. podtržítka _, najít relevantní výsledky, ačkoliv v názvu byly obsaženy. Snad se povede vše doladit.

Google+TwitterLinkedInFacebookShare