Časté chyby (nejen) na firemním webu

Spravovat webové stránky není snadný úkol. Nové standardy, nové technologie.

Zjistěte, zda by vaše webová prezentace nešla vylepšit. Mezi časté chyby objevující se na firemních stránkách patří:

  • Neresponzivní design (jeden obsah optimalizovaný pro různé zařízení). V dnešní době se většina mobilních zařízení prodává s větší uhlopříčkou a rozlišením displaje okolo 800x480px. V kombinaci se stále snižující cenou za internet, uživatelé čím dál tím více používají mobilní zařízení k procházení internetu ať už jsou kdekoliv. Jsou vaše stránky optimalizované pro mobily a tablety? Myslíte, že je to zbytečné? Podívejte se do analytického nástroje a ověřte, zda tomu tak opravdu je.
  • Špatná navigace. Můžete mít pěkný design i obsah, ale pokud uživatel nebude schopen procházet jednoduše vaší prezentací, odejde. Proto se ujistěte, že máte intuitivní navigační lištu a logické řazení obsahu. Je vhodné přidat na stránku i vyhledávací políčko.
  • Žádná možnost sociálního sdílení. Jedná se o častý jev na mnoha stránkách. Dech beroucí obsah nemá možnost sdílení nebo doporučení. Věděli jste, že sociální prvky mají pozitivní vliv na vyhledávače při určování jejich pozic na stránce výsledku vyhledávání (SERP). Sociální prvky na stránce tedy zlepšují SEO faktrory a umožňují uživatelům sdílet obsah. Proč tedy sociální možnosti nevyužívat?
  • Žádná interakce s vašími čtenáři. V případě, že spravujete sociální sítě nebo máte možnost přidání komentáře na stránce. Nezapomínejte monitorovat jeho obsah a pravidelně odpovídejte vašim čtenářům nebo klientům. Nenechte je dlouho čekat. Nejhorší situace je taková, když neopovídáte vůbec. To už je lepší, žádné možnosti komunikace na webu neumožňovat.

Splňují vaše firemní stránky výše uvedené body nebo mají nedostatky? Dejte vědět v komentáři.

Více o článku, najdete na adrese http://bizzebee.com/10-common-website-mistakes-to-avoid/

Google+TwitterLinkedInFacebookShare