V poslední době se mi začíná líbit práce Seznamu. Ať už se jedná o redesign jednotlivých služeb nebo nový koncept řazení odkazů na stránce výsledku vyhledávání (SERP). Nesmím opomenout ani jejich silnou marketingovou podporu směřující na službu zboží.cz.
Jejich práce je vidět a já jim držím palce, aby v intenzitě vydrželi.
Nyní pro nás připravují retargeting v obsahové síti. Jedná se tedy o znovu oslovení uživatelů, kteří již navštívili naše webové stránky. To nám umožní efektivněji spravovat PPC reklamu. Někdo by mohl namítnout, že většinu uživatelů stejně zasáhneme remarketingem z Adwords. Nesmíme však zapomenout, že společnost Seznam má v obsahové síti několik webových stránek, kam ani sám Google nedosáhne. Jako příklad bych uvedl zpravodaj novinky.cz, který denně navštíví tisíce návštěvníků. K tomu přidejme zkušenost s nadpruměrnými výsledky z pohledu konverzí a mně to jako důvod pro vyzkoušení stačí.
Otázkou je, ve kterém měsíci v příštím roce se můžeme na retargeting těšit? Co myslíte?