V tomto týdnu společnost Seznam aktualizovala reklamní systém Sklik a nabídla uživatelům využít možnost remarketingu pro obsahové kampaně.
Co to pro nás znamená?
Lepší zásah uživatelů, kteří navštívili naše webové stránky. V případě použití textové i grafické reklamy u reklamních systémů Adwords a Sklik téměř skoro jistě zasáhneme uživatele padající do našich seznamů (určené podle navštívené URL adresy).
Můžeme se tedy těšit na nárust sledovaných konverzí za nižší cenu než jsme u Skliku zvyklí. Samozřejmě je potřeba naše reklamní kampaně podle toho náležitě připravit – jak na to, si můžete přečíst v minulém článku. Především bych si dal pozor na nastavení maximálního denního zobrazení uživateli (doporučuji max 3 zobrazení/denně). Nechcete přeci rozlobit své uživatele.
Více informací na oficiálním blogu Skliku.