Připravujete nový plán pro následující kampaň?
Zhlédněte video a zjistěte, zda jste neopomenuli na některý z důležitých kroků při přípravě plánu!
Správný postup tedy je:
- Plán (cíl) – definovaný, měřitelný, dosažitelný, realistický a časově omezený
- Typ online prezentace – webové stránky, blog, sociální sítě a jiné
- Způsob dosažení cíle – úprava obsahu webu, reklama (AdWords, Sklik), místní zápisy (Firmy.cz, Google – Adresář míst) , sociální sítě a jiné
- Rozpočet – určení hodnoty vašich cílů (plán)
- Vyhodnocení – splnila kampaň očekávání
Bez vyhodnocení kampaně po jednotlivých zdrojích reklam nikdy nezjistíte, které části kampaně jsou pro vás efektivní a které je naopak potřeba odstranit.
Další naučná videa najdete na adrese https://www.youtube.com/user/learnwithgooglecz