Je nezbytné používat pro každou stránku unikátní popisek?

Včera Matt Cutts odpověděl na otázku, zda je nutné používat pro každou stránku unikátní popisek stránky. Jak to tedy Je?

Nejlepší způsob je použít unikátní popisek u všech stránek. Je to z důvodu, že společně s titulkem tvoří reklamu, která pozitivně ovlivňuje CTR daného odkazu na stránce výsledky vyhledávání (SERP).

Příklad, kde je použit vlastní titulek i popisek:Ukázka správného titulku a popisku

Bohužel toto řešení není u všech webových stránek možné, ať už z technických důvodů (redakční systém) nebo dodatečných velkých nákladů na změnu více než stovky unikátních stránek. Proto, zlatá střední cesta je přidat popisek ručně pouze k nejnavštěvovanějším a nejdůležitějším stránkám na webu. Především se jedná o hlavní stránku a stránky, které se dobře umisťují v přirozeném vyhledávání na nonbrandové výrazy (slovní spojení neobsahující vaši značku).

Nejhorší možností je vytvořit jeden popisek pro všechny stránky. Místo tohoto řešení je lepší ponechat popisky prázdné a nechat vyhledávače za vás vytvořit vlastní.

 

Google+TwitterLinkedInFacebookShare