Včera Matt Cutts odpověděl na otázku, zda je nutné používat pro každou stránku unikátní popisek stránky. Jak to tedy Je?
Nejlepší způsob je použít unikátní popisek u všech stránek. Je to z důvodu, že společně s titulkem tvoří reklamu, která pozitivně ovlivňuje CTR daného odkazu na stránce výsledky vyhledávání (SERP).
Příklad, kde je použit vlastní titulek i popisek:
Bohužel toto řešení není u všech webových stránek možné, ať už z technických důvodů (redakční systém) nebo dodatečných velkých nákladů na změnu více než stovky unikátních stránek. Proto, zlatá střední cesta je přidat popisek ručně pouze k nejnavštěvovanějším a nejdůležitějším stránkám na webu. Především se jedná o hlavní stránku a stránky, které se dobře umisťují v přirozeném vyhledávání na nonbrandové výrazy (slovní spojení neobsahující vaši značku).
Nejhorší možností je vytvořit jeden popisek pro všechny stránky. Místo tohoto řešení je lepší ponechat popisky prázdné a nechat vyhledávače za vás vytvořit vlastní.